7. mar. 2014

home is where the heart belongs






Her ser I nogle billeder fra mit værelse hos min mor, hvilket jeg for tiden er fuldkommen tilfreds med. Jeg elsker de hvide elementer, som er blandet med skind, elementer af træ og lidt kunstnerisk. Jeg tilbringer mest tid ved mit skrivebord, dernæst min Eames gyngestol og til sidst min seng. Jeg er begyndt at bruge en del tid på mit værelse, hvilket jeg før i tiden ellers ikke har brugt. For tiden går tiden på værelset med afleveringer, poesi og tegning. Ellers sover jeg også en hel del, hvilket selvfølgelig foregår i min seng.

4 kommentarer:

  1. Jeg er forelsket i dit værelse, suk!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Min mor fortæller, at hun købte det i Lidl på tilbud omkring juletid :)

      Slet