31. mar. 2014

lazy laces

Tillad mig at komme med et mindre overvældende udbrud: London er overdrevet! Fuldkommen og aldeles overdrevet. Forestil dig København tusinde gange større. De steder, jeg var gladest for, var Oxford Street, omkring undergrundsstationen Piccadilly Circus og Camden Lock Marked. Tre helt fantastiske og overvældende steder. Det mest fascinerende for mig var Camden Lock Marked - det var et kultursammenstød uden lige. Jeg købte mig eksempelvis et Casio ur til 90,- (sandsynligvis ikke ægte, ellers er det stjålet, men det er pisse lækkert alligevel!) og en hel del mad. Det var multikulturelt, et sted for alle former for mennesker og virkelig atypisk for en lille dansker.
På billedet ovenfor ser i to par g-streng (selvom jeg købte fem - og så kun få cirka 200 kroner) i Victoria's Secret på New Bond Street, hvilket er en sidegade til Oxford street. Det er første gang jeg nogensinde besøgte en VS, og det var da godt nok også specielt; normalt er jeg ikke til glimmer, glitter, sølv og alt for meget pink, men jeg var faktisk positivt overrasket. Det var en oplevelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar