12. mar. 2014

old instagram

Gamle selfies fra dengang jeg havde langt hår. Det er nu et halvt år siden, jeg klippede mig korthåret, og jeg har fortrudt det en helvedes masse gange.  Jeg kan ikke vente til, at det igen går mig til under brystet. Det er den længde, jeg synes, der passer mig bedst, og hvis jeg ikke lader mit pandehår gro helt ned, så indrammer det mit ansigt, og det kan jeg ret godt lide. Som man kan se på billedet øverst til højre, så får jeg mig en gang i mellem nogle vanvittige udgroninger. Jeg begyndte for et års tid siden at farve mit hår mørkt, og jeg elsker det. Det værste er bare, at jeg naturligt har en leverpostejsbrun hårfarve, som giver de grimmeste udgroninger. Øvøv, men sådan er det jo, når man vælger at slide sit hår med kemikalier.

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes, at du har noget af det flotteste hår og den hårfarve passer dig utrolig godt. Jeg farver selv mit hår og har haft det både rødt og mørkebrunt. Lige nu er jeg ved at farve de lyst, men efter at det har været rødt, er det meget svært. Så noget af mit hår er svagt orange, noget er helt lyst og så er der leverpostejsfarvede udgroninger. Så ikke så pænt! Men overvejer helt klart at farve det pink..

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tusinde tak! Jeg ville aldrig selv kunne have pink hår, jeg ønsker udelukkende, at mit hår har en naturlig farve, selvom jeg elsker hår i forskellige farver!

      Slet