2. apr. 2014

tiny topshop

Topshop er et lækkert koncept. En smuk highstreet-butik. Og et helt fantastisk sted at shoppe. I London fik jeg mig blandt andet disse to neglelakker i skønne forårsfarver med hjem. Det var ikke vanvittigt dyre, og så var butikken også en stor oplevelse i sig selv. Tre-fire etager fyldt med tøj, make-up og skønhedsprodukter og smykker. Det bliver næsten ikke bedre! Jeg var inde i mere end én Topshop, men den bedste var på Oxford Street, lige ved undergrundsbanen med samme navn. Der kom også mere med hjem til Danmark fra Topshop, men dette får I at se senere!

1 kommentar:

  1. Jeg har aldrig været i Topshop før, men det er et af de første steder jeg skal shoppe, hvis jeg skal til London. Er dog helt forelsket i deres website. Ville ønske at der var en butik i Aalborg!
    Har undret mig over hvilken kvalitet disse lakker er i, da jeg før har kigget på dem online. Der er nemlig nogle rigtig flotte farver, nemlig en lyserøde og så den blå, som du så fint viser på billedet over. Det ville være fedt, at få et review af dem!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet