3. mar. 2014

london is calling

Jeg smutter snart til London, og jeg aner ikke, hvad man absolut SKAL se, når man tager til den, forhåbentligt, smukke by. Jeg søger shoppingsteder, kunstmuseer, pubs og andet, som I, kære læsere, kan tippe mig om. Har du været i London, og hvad var det bedste, du så? Jeg ved allerede, at jeg skal se noget teater og noget musical, jeg skal sandsynligvis på nogle museer og andet, som mine to lærere har bestemt. Jeg tager derover med min klasse, og jeg skal være der i lidt over en uge. Jeg sejler derover, hvilket jeg ikke er så glad for, for en helt dag kommer det til at tage, men jeg håber, det er det værd!

2 kommentarer:

  1. Tag til Camden. Det er det eneste sted, du har brug for at være.

    Kat B
    Katience

    SvarSlet
  2. Personligt syntes jeg Camden var en smule uhyggeligt for folk hiver i en hvis man bare kigger på noget af det de sælger!
    China town (Soho) er et rigtig godt sted at finde små nips ting og accessories! Og hvis du kan komme til det, så besøg nogen af de store parker for de er fyldt med nærgående egern som er sååå søde!!!
    Men jeg regner med at hele turden er planlagt på forhånd når det er med klassen, så jeg ved ikke hvor meget tid du har til at finde museer og specifikke spisesteder, men jeg siger dig.. far vild!!! Så finder du de fedeste ting og tilbud!!

    SvarSlet