4. mar. 2014

tumblr is such a funny place

Jeg elsker tumblr. Jeg elsker det inspirerende og uforklarlige univers, der her hersket i, for mig, et par år. Jeg elsker at lege med sammensætning af andres og ens egne billeder. Jeg elsker det stilrene, det komiske og morsomme samt det mere seriøse. Jeg har altid været tilhænger af et offentligt rum, hvor man kan bryde tabuer, kommentere andres problematikker og diskutere diverse ting. Det mener jeg, man kan på tumblr. Et online sted, hvor man kan få hjælp, inspiration og jeg benytter fænomenet dagligt. Jeg er altid, næsten, på tumblr. Tumblr og Pinterest er mine foretrukne inspirationskilder. Hvad er dine?

2 kommentarer:

  1. Weheartit er en fantastisk side. Men er begyndt at bruge tumblr mere, fordi billederne derpå er så meget flottere og ikke så lyserøde og pigede. Men følger ikke nogen blogs der på, da jeg ikke bryder mig om Tumblrblogs.

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så glad for Weheartit, da jeg synes, at kvaliteten af billederne er alt for lav. Selvfølgelig er det blot min mening! :)

      Slet