8. apr. 2014

movie, movie, movie

movie, movie, movie

Om meget kort tid, nemlig den 18. april, da er der filmpræmiere på kortfilmen "Følelsen glæde har mere end én modsætning", som jeg medvirker i. Jeg har en lille birolle, hvor jeg spiller Kirsten, som er farverig, sprælsk, betænksom og glad. Jeg glæder mig ufattelig meget til at gå på den røde løber, men det er også vanvittigt underligt - specielt fordi der er en formel dresscode. Ovenstående tre sæt ville jeg gerne tage på. Det er ikke for festligt, men det er alligevel fint. Det er ikke for meget, men det er minimalistisk, hvilket jeg godt kan lide. 

1 kommentar:

  1. Jeg er helt vild med sættet ude til venstre. Jeg ville dog tilsætte min denimjakke med nitter for at gøre outfittet lidt mere råt. Kjolen i midten er også ret lækker!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet